سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: بعد از درخواست رسول خادم برای حضورم در جوانان نتوانستم به او «نه» ب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان
طلایی: نتوانستم به خادم «نه» بگویم/ به خاطر خدمت به کشتی قبول کردم

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: بعد از درخواست رسول خادم برای حضورم در جوانان نتوانستم به او «نه» بگویم.

خبرگزاری فارس: طلایی: نتوانستم به خادم «نه» بگویم/ به خاطر خدمت به کشتی قبول کردم
  •  
  •  

محمد طلایی ، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: سال‌ها با رسول خادم زندگی کردم و وقتی که این درخواست را مطرح کرد نتوانستم به او «نه» بگویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منافع بهتری در بزرگسالان نداشت و چرا با این وجود از این تیم جدا شد، گفت: همیشه همینطور بوده است و تمام تبلیغات و مسائل مالی در بزرگسالان وجود دارد. منافع به مراتب بهتری آنجا داشتم، اما وقتی دیدم به حضور من در جوانان نیاز است برای خدمت به کشتی قبول کردم.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: حدود 80 تا 90 درصد تیم فعلی چکیده نوجوانانی است که خودم کار را با آنها در رده نوجوانان شروع کردم، شخصاً علاقه زیادی به کار کردن در رده‌های پایه دارم و کسانی ‌که انصاف داشته باشند می‌دانند چه زحماتی برای موفقیت این تیم کشیدم.

طلایی با بیان اینکه نفراتی که در این تیم هستند در المپیک آینده مدعی کسب مدال خواهند بود، گفت: امیدوارم خدا کمک کند و بتوانیم از پس این مسئولیت برآییم. همواره به بچه‌ها گفته‌ام که برد را به هر قیمتی نخواهند؛ زحمت بکشند و به دنبال پیروزی به هر قیمتی نباشند و به الگوی مثبتی برای جامعه تبدیل شوند.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها به دنبال این هستند که به رده سنی بزرگسالان بیایند، اما من به خاطر کشتی حاضر شدم این جایگاه را کنار بگذارم هرچند که تمام تبلیغات و مسائل مالی در رده بزرگسالان است، اما معتقدم کار کردن در این رده هم جایگاه بزرگی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 13140623
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7